Critica pentru „Însoțitorul de zbor” și „Păpușa rusă”: sezonul 2 sugerează că fiecare serie ar fi trebuit să se oprească atunci când era în față

Ambele emisiuni au probabil destui fani pentru a justifica angajamentele de revenire, din punct de vedere comercial. Creativitatea ar putea fi o altă chestiune, deși criticii care au adorat aceste spectacole par în general înclinați să le ofere beneficiul îndoielii, așa că poate că și spectatorii o vor face.

După ce s-a trezit lângă un cadavru care a alimentat actele frenetice ale primului său sezon, „The Flight Attendant” o aduce înapoi pe Cassie a lui Kaley Cuoco, care acum este un activ CIA. Trăiește în Los Angeles, sărbătorește un an de sobrietate și are un nou iubit de vis (Santiago Cabrera), înainte de a asista la o crimă în care este implicată o femeie care, de la distanță, seamănă suspect de ea.

Dacă sună ca o poveste fertilă, nu funcționează așa în episoadele timpurii, care folosesc dispozitivul dubios de a o pune pe Cassie să vorbească cu ea însăși, Cuoco înfățișând mai multe versiuni ale personajului în ceea ce echivalează cu un întreg metavers. capul lui. Și în timp ce totul era nou pentru Cassie prima dată – făcând-o ceva ca o femeie clasică hitchcockiană, cu mult peste capul ei în această lume a spionajului – misterul de aici se dovedește mai complicat și mai greu de urmărit.

„Chiar nu ești amuzant”, și-a gândit versiunea petrecăreasă a lui Cassie. Este puțin dur, dar pare corect să spunem că „Însoțitorul de zbor” este mult mai puțin distractiv decât a fost.

La mai bine de trei ani de la reînnoire, „Russian Doll” se confruntă, de asemenea, cu provocarea a ceea ce poate face un serial care redă la nesfârșit realitatea pentru un bis. Serialul își păstrează tonul ciudat, dar adoptă o abordare diferită, punând-o pe Nadia lui Natasha Lyonne să meargă cu un metrou care o duce mereu înapoi în timp, ceea ce include interacțiunea cu o versiune tânără a mamei ei, interpretată de Chloe Sevigny, în timp ce descoperă detalii incomode despre ea. . istorie de familie.

Dacă fenomenul buclei temporale a fost puțin ciudat prima dată, de data aceasta cursele cu metroul portalului par și mai arbitrare, creând în același timp un complot lateral în jurul lui Alan (Charlie Barnett), care implică poate un ocol istoric și mai neașteptat decât cel al Nadiei. Trăi.

Lyonne continuă să rătăcească prin acest tărâm metafizic al minunilor cu un amestec de confuzie și nedumerire, dar în timp ce „Păpușa Rusă” nu a explicat pe deplin aspectele de tip „Ziua Marmotei” a ceea ce s-a întâmplat în prima ei rundă, a ajuns în sfârșit la o concluzie logică. Spre deosebire de aceasta, natura atmosferică a situației dificile a Nadiei și a lui Alan se simte mai degrabă ca: „Ei bine, am fost ridicați pentru un alt sezon, așa că de ce nu?”

Într-un fel, cu cât un concept este mai creativ, cu atât devine mai greu să reproduci formula sau să găsești o modalitate de a o extinde în direcții noi.

Dacă este un compliment pentru primul sezon al acestor serii de streaming, aceste urmăriri ale „The Flight Attendant” și „Russian Doll” reprezintă ambele un caz destul de convingător care, confruntat cu provocarea de a încerca să mențină petrecerea, uneori, cea mai curajoasă decizie este să știi când să pleci.

„Russian Doll” și „The Flight Attendant” vor avea premiera pe 20 și, respectiv, 21 aprilie pe Netflix și HBO Max. HBO Max, ca și CNN, este o unitate a Warner Bros. Descoperire.

.